Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

I. Dane teleadresowe:

Starostwo Powiatowe
ul.Plac 1000-Lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń

Wydział Techniczno-Inwestycyjny

Kierownik Wydziału: Rafał Karaszewski,  pokój nr S1, parter, tel. 56 683-53-80 lub 56 683-53-81 wew. 91, e-mail: r.karaszewski@golub-dobrzyn.com.pl

Pracownicy Wydziału:

Martyna Malinowska, inspektor, m.malinowska@golub-dobrzyn.com.pl, pok. nr S1, parter, wew. 93

Roger Żebrowski, referent, r.zebrowski@golub-dobrzyn.com.pl, pok. nr S1, parter

 

II. Zadania i kompetencje Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego.

1. Wydział Techniczno-Inwestycyjny zajmuje się wykonywaniem zadań związanych z prowadzeniem inwestycji i remontów realizowanych przez Powiat, przygotowywaniem i udzielaniem zamówień publicznych na roboty budowlano-remontowe, dostawy i usługi, których wartość nie przekracza 30.000 euro w ramach prowadzonych działań, nadzorem nad inwestycjami prowadzonymi przez jednostki organizacyjne Powiatu, pozyskiwaniem środków z funduszy UE oraz innych zewnętrznych instrumentów finansowych na inwestycje infrastrukturalne, administrowaniem i gospodarowaniem pomieszczeniami niezbędnymi do funkcjonowania Starostwa, administrowaniem i gospodarowaniem budynkami oraz lokalami mieszkalnymi Powiatu przeznaczonymi na wynajem, dzierżawę lub użyczenie. Wydział prowadzi ścisłą współpracę z Zarządem Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w zakresie przygotowywania i realizacji inwestycji drogowych.

2. Do podstawowych zadań wydziału w zakresie inwestycji i remontów należy:

1) ustalanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz opracowywanie projektów planów w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych;

2) wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem remontów oraz inwestycji realizowanych przez Powiat, przypisanych do realizacji Starostwu Powiatowemu;

3) sporządzanie w miarę potrzeb sprawozdań dla Zarządu Powiatu lub odpowiednich komisji Rady  z przygotowywanych i realizowanych inwestycji/remontów;

4) opracowywanie harmonogramów realizacji inwestycji;

5) prowadzenie spraw związanych z procedurą wprowadzenia do budżetu powiatu inwestycji i remontów;

6) planowanie łącznych kosztów inwestycji;

7) monitorowanie realizacji budżetu inwestycyjnego;

8) rozliczanie inwestycji i remontów;

9) koordynacja i współpraca z właściwymi instytucjami w sprawie realizacji inwestycji wspólnych;

10) precyzowanie stosownych dokumentów do organów administracji państwowej i samorządowej w celu pozyskania dokumentów niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procesu inwestycyjnego;

11) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji projektowych, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót, a także kosztorysów inwestorskich dla planowanych zadań inwestycyjnych lub remontowych oraz ich weryfikacja;

12) przedstawianie planu realizacji projektów na rok przyszły i następne celem zapewnienia środków na ich realizację w budżecie powiatu;

13) koordynowanie i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych;

14) sprawowanie nadzoru, w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów;

15) realizacja zadań związanych z wyborem inspektorów nadzoru i kierowników robót;

16) sporządzanie projektów umów;

17) sprawowanie nadzoru nad inwestycjami, robotami budowlano-remontowymi, dostawami i usługami od momentu zawarcia umowy do podpisania protokołu odbioru, przypisanymi do realizacji Starostwu;

18) nadzór nad sporządzaniem kosztorysów inwestorskich na planowane zamierzenia inwestycyjne i remontowe;

19) w miarę potrzeb nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez jednostki organizacyjne powiatu;

20) przeprowadzanie według procedur postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlano-remontowe, dostawy i usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych, przypisanych do realizacji wydziałowi;

21) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i materiałów oraz sporządzanie opisów przedmiotu zamówień dla udzielanych zamówień publicznych;

22) prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.

23) określanie wstępnych wytycznych do projektowania, zakresu i merytorycznej części dokumentacji projektowych.

3. Do podstawowych zadań wydziału w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych należy:

1) administrowanie i gospodarowanie pomieszczeniami niezbędnymi do funkcjonowania   Starostwa;

2) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją i pracami remontowymi wyposażenia Starostwa;

3) utrzymanie ładu, porządku oraz czystości w administrowanych budynkach i ich otoczeniu;

4) naliczanie i rozliczanie opłat za wynajem lokali, garaży i pomieszczeń w administrowanych budynkach;

5) w miarę możliwości technicznych zabezpieczenie przeciwpożarowe budynków i lokali, a także zapewnienie ochrony budynków i lokali przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą;

6) utrzymywanie rzeczowych składników majątkowych i wyposażenia biurowego w stałej sprawności techniczno-eksploatacyjnej;

7) dozorowanie budynku w części zajmowanej przez Starostwo:

a)   zabezpieczenie sprawności funkcjonowania instalacji alarmowej pomieszczeń biurowych Starostwa,

b)   podejmowanie czynności na wypadek zagrożenia pożarowego i kradzieży,

c)   prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy z wyłączeniem pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego;

8) prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej administrowanych budynków, w tym zapewnienie przeprowadzania okresowych przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz prowadzenie książek obiektu budowlanego;

9) przygotowywanie i realizowanie umów najmu, dzierżawy lub użyczenia lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i pomieszczeń w administrowanych budynkach i ich aktualizacja;

10) reprezentowanie Zarządu na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Powiat posiada udziały;

11) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew na potrzeby inwestycji i remontów oraz bieżącego utrzymania nieruchomości;

12) współpraca z odpowiednimi Wydziałami Starostwa w celu przygotowywania artykułów prasowych/ogłoszeń i przekazywanie ich do publikacji w BIP oraz gazecie Powiatu;

13) pełnienie funkcji administratora systemu zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.

4. Do podstawowych zadań wydziału w zakresie pozyskiwania środków z funduszy UE oraz innych zewnętrznych instrumentów finansowych należy:

1) wyszukiwanie i gromadzenie informacji, dotyczących możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy europejskich oraz instytucji krajowych i międzynarodowych udzielających pomocy finansowej i ich aktualizacja;

2) pozyskiwanie środków, realizacji rozliczanie projektów inwestycyjnych (twardych) współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w szczególności  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programów krajowych i regionalnych, przypisanych do realizacji Starostwu;

3) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie pozyskiwania środków finansowych z funduszy zewnętrznych;

4) przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej do pozyskania środków finansowych z funduszy europejskich oraz instytucji krajowych i międzynarodowych, w tym w miarę potrzeb:

a) powoływanie zespołów do opiniowania i pomocy w sporządzaniu wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, wymagających współdziałania z innymi wydziałami Starostwa,

b) koordynacja i sprawowanie nadzoru nad pracami powoływanych zespołów;

5) wdrażanie projektów, w tym:

a) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i materiałów oraz sporządzanie opisów przedmiotu zamówień dla udzielanych zamówień publicznych związanych z realizacją projektów,

b) realizacja projektów zgodnie z harmonogramem i budżetem,

c) kontrola finansowa i prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb projektów.

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-01-10 09:48
  • zmodyfikował: Bartłomiej Arentowicz
    ostatnia modyfikacja: 2018-01-02 12:22

III. Katalog i karty usług realizowane przez Wydział Techniczno-Inwestycyjny

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 18840
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-01-02 12:22

Starostwo Powiatowe

NIP: 878 15 47 305
REGON: 871 124 213

Rachunek bieżący: 57 9551 0002 0105 2126 2000 0001
Jednostka budżetowa: 73 9551 0002 0105 2126 2000 0004
Opłaty ewidencyjne: 78 9551 0002 0105 2126 2000 0011
Opłata skarbowa/pełnomocnictwo za pozwolenie wodnoprawne,
pozwolenia na budowę:
35 9551 0002 0100 2219 2000 0001

Dane kontaktowe

tel. 56 683 53 80

lub 56 683 53 81

fax: 56 475 61 11

e-mail: starosta.cgd@powiatypolskie.pl

bip@bip.golub-dobrzyn.com.pl

Godziny urzędowania

pn-pt 7.30-15.30

Starosta i Wicestarosta przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy wtorek w godz. od 8:00 do godz. 15:30. Pozostali pracownicy – codziennie w godzinach pracy Starostwa. Starosta, Wicestarosta, Sekretarz lub Kierownicy Wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji we wtorki również po godzinach urzędowania, tj. w godzinach od 15.30 do 17.00 wg harmonogramu. Przewodnicząca Rady Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godz. 15.30 - 16.30 w pok. S12 Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 9791059
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-09-20 13:17

Stopka strony