Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Biuletyn Informacji Publicznej jednostki organizacyjnej
Starostwa Powiatowego w Golubiu - Dobrzyniu

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Golubiu - Dobrzyniu
ul. J. G. Koppa 1
87–400 Golub–Dobrzyń
pcpr@golub-dobrzyn.com.pl
www.pcpr.golub-dobrzyn.com.pl

kierownik: mgr Małgorzata Badźmirowska

Godziny urzędowania:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00.
Telefon kontaktowy:
56 683 54 76
782 410 578
784 301 266
Kierownik PCPR - 56 682 15 85
56 682 15 86
Tel.: 56 682 03 91

Fax: 56 475 62 11

Inspektor Ochrony Danych: Ariel Siałkowski, kontakt: iod@golub-dobrzyn.com.pl 


DZIAŁY:


REHABILITACJA SPOŁECZNA, DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ, POMOC ŚRODOWISKOWA

Specjalista pracy z rodziną - mgr Agnieszka Jurkiewicz
tel. 56 683 54 76 w. 20

Pomoc administracyjna - Sylwia Pietruszyńska
tel. 56 683 54 76 w. 20

Załączniki do działu - Rehabilitacja społeczna, domy pomocy społecznej, pomoc środowiskowa


 

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 1 pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 2 lub 3 pomoc w uzyskaniu prawa jazdy

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 4 pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 1 lub 3 lub 4 pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 2 dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 5 dofinansowanie utrzymania sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu

Aktywny samorząd -  Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 1 pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 2 pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 3 pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 4 pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 5 pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego

Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar D pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej

Aktywny samorząd - Moduł II


Zespół ds. pieczy zastępczej

specjalista pracy z rodziną - mgr Aneta Bukowiecka
koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - mgr Adrian Hubert
koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - mgr Dagmara Skorska

tel. 56 682 15 86 lub 56 683 54 76 wew. 23


Księgowość
 Małgorzata Brodowska
tel. 56 683 54 76 wew. 21

Projekty Unijne

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 73629
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-03-23 08:09

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Ważne strony

Kalendarium

«kwiecień 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Starostwo Powiatowe

NIP: 878 15 47 305
REGON: 871 124 213

Rachunek bieżący: 87 9551 0002 0105 2130 2000 0010
Jednostka budżetowa: 73 9551 0002 0105 2126 2000 0004
Opłaty ewidencyjne: 78 9551 0002 0105 2126 2000 0011
Opłata skarbowa/pełnomocnictwo za pozwolenie wodnoprawne,
pozwolenia na budowę:
35 9551 0002 0100 2219 2000 0001

Dane kontaktowe

tel. 56 683 53 80

lub 56 683 53 81

fax: 56 475 61 11

e-mail: powiat@golub-dobrzyn.com.pl

bip@bip.golub-dobrzyn.com.pl

Godziny urzędowania

pn-pt 7.30-15.30

Starosta i Wicestarosta przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy wtorek w godz. od 8:00 do godz. 15:30. Pozostali pracownicy – codziennie w godzinach pracy Starostwa. Starosta, Wicestarosta, Sekretarz lub Kierownicy Wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji we wtorki również po godzinach urzędowania, tj. w godzinach od 15.30 do 17.00 wg harmonogramu. Przewodniczący Rady Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym skontaktowaniu się z Biurem Rady Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego.

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 13593574
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-03-31 20:45

Stopka strony