Odnośniki
-
Główny Biuletyn Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Komisje Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z Sesji Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z posiedzenia Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Informacje o środowisku
- Zarządzenia Starosty
- Transmisje sesji on-line
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.golub-dobrzyn.com.pl
Treść strony
Biuletyn Informacji Publicznej jednostki organizacyjnej
Starostwa Powiatowego w Golubiu - Dobrzyniu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Golubiu - Dobrzyniu
ul. J. G. Koppa 1
87–400 Golub–Dobrzyń
pcpr@golub-dobrzyn.com.pl
www.pcpr.golub-dobrzyn.com.pl
kierownik: mgr Małgorzata Badźmirowska
Godziny urzędowania:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00.
Telefon kontaktowy:
56 683 54 76
782 410 578
784 301 266
Kierownik PCPR - 56 682 15 85
56 682 15 86
Tel.: 56 682 03 91
Fax: 56 475 62 11
Inspektor Ochrony Danych: Ariel Siałkowski, kontakt: iod@golub-dobrzyn.com.pl
DZIAŁY:
REHABILITACJA SPOŁECZNA, DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ, POMOC ŚRODOWISKOWA
Specjalista pracy z rodziną - mgr Agnieszka Jurkiewicz
tel. 56 683 54 76 w. 23
specjalista pracy z rodziną - mgr Beata Jurkiewicz
tel. 56 683 54 76 w. 23
Pomoc administracyjna - Sylwia Pietruszyńska
tel. 56 683 54 76 w. 23
- Wniosek o przyznanie pomocy w formie skierowania do Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu, ul. J.G. Koppa 1a 171.66kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Pietruszyńska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2020-09-14 21:51
- zmodyfikował: Marcin Nowakostatnia modyfikacja: 2020-09-21 21:51
- Wniosek o przyznanie pomocy w formie skierowania do Środowiskowego Domu Samopomocy Prowadzonego przez Stowarzyszenie Szansa na Zdrowie ul. Równinna 5 w Golubiu - Dobrzyniu 169.54kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Pietruszyńska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2020-09-21 21:52
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 1 pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 2 lub 3 pomoc w uzyskaniu prawa jazdy
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 4 pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu
- WNIOSEK „M I” o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar A Zadanie nr 4 pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego ... 299.35kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 1 lub 3 lub 4 pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 2 dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 5 dofinansowanie utrzymania sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu
- WNIOSEK „M I” o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar B Zadanie nr 5 dofinansowanie utrzymania sprawności technicznej posiadanego 297.43kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 1 pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 2 pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
- WNIOSEK „M I” o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 2 pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka 300.08kB -
otwórz plik w Google Docs - Viewer
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 3 pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 4 pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar C Zadanie nr 5 pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego
Aktywny samorząd - Moduł I likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową Obszar D pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej
Aktywny samorząd - Moduł II
Moduł III
Zespół ds. pieczy zastępczej
specjalista pracy z rodziną - mgr Aneta Bukowiecka
koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - mgr Adrian Hubert
koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - mgr Dagmara Skorska
tel. 56 682 15 86 lub 56 683 54 76 wew. 20
Małgorzata Brodowska
tel. 56 683 54 76 wew. 21
Projekty Unijne