Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Komisje Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z Sesji Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z posiedzenia Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Informacje o środowisku
- Zarządzenia Starosty
- Transmisje sesji on-line
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | dzień: 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Treść strony
Adres skrzynki podawczej ePUAP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza dla klientów Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Golubiu - Dobrzyniu działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie www.epuap.gov.pl
Aby używać systemu ePUAP do korespondencji z Powiatowym Środowiskowym Domem Samopomocy:
1. Dokonać rejestracji i logowania na platformie www.epuap.gov.pl
2. Ze strony głównej platformy ePUAP przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu
3. Po dokonaniu wyboru podmiotu pojawi się okno ze spisem dokumentów elektronicznych jakie można aktualnie przesyłać drogą cyfrową do danego urzędu. Po wybraniu odpowiedniej pozycji i zaznaczeniu opcji Szczegółowe Informacje zostaną Państwo przekierowani do strony z opisem danego dokumentu. Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
4. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF, ODT
b. XLS, ODS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG , PNG
f. PDF
g. ZIP, RAR (archiwa mogą zawierać wyłącznie akceptowalne formaty załączników)
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Karpiński
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2021-02-03 12:08
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2021-02-04 12:34