zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Golub-Dobrzyń dnia 04.01.2018 roku
ZDP.2410.3.2018
Zapytanie ofertowe
na zamówienie pn.
” Dostawa środków czystości”
I. Zamawiający:
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. PTTK 11, 87–400 Golub-Dobrzyń
tel.: 56 683 22 86 fax: 56 683 22 86 e-mail: zdp@golub-dobrzyn.com.pl
strona internetowa: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
NIP: 503–00–35–477 REGON: 340310272
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości określonych w
specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do Zarządu Dróg
Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń.
III. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
IV. Kryteria oceny ofert: o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
cena – 100%.
V. Wymagane warunki dostawy:
1. Dostawa do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 na koszt
Dostawcy.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.02.2018 r. do dnia 31-01-2019 roku,
3. Dostawy realizowane będą w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania
przez Zamawiającego na daną cześć zamówienia.
4. Forma płatności: przelew na rachunek bankowy Dostawcy na podstawie faktury
wystawionej przez Dostawcę, w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia
Zamawiającemu.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
VI. Oferta winna zawierać:
Należy złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z cenami jednostkowymi
określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 oraz nr 2) i z
oświadczeniami (zał. nr 4 i zał. nr 5).
VII . Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć osobiści bądź przesłać pocztą w zamkniętej kopercie do siedziby
Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 , pokój nr 1, do
dnia 16.01.2018 r. do godz. 11:00.
2. Kopertę należy opisać w podany sposób: „Oferta na dostawę środków czystości”
3. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie
będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.
4. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16.01.2018r. godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego pokój
nr 5.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela:
- Beata Zarębska- referent ds. administracyjno-pracowniczych tel.: 56 682 22 86.
Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. . Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Projekt umowy- załącznik nr 3
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4
5. Oświadczenie o akceptacji warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
04.01.2018 r. /-/ Mariusz Trojanowski
..........................................................
data i podpis zatwierdzającego
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-04 15:29
- Pobierz zaproszenie wraz z załącznikami (ZIP)80.25kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-04 15:29
Treść dostępna jest w pliku poniżej.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-16 17:07
- Informacja z sesji otwarcia ofert (PDF)216.28kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-16 17:07
Treść ogłoszenia dostępna jest w plikach poniżej.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-18 09:47
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - str. 1 (PDF)317.43kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-18 09:48
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - str. 2 (PDF)123.2kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-01-18 09:48