Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa środków czystości na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu
data opublikowania zdarzenia: 2018-01-04 15:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2018-01-04
Data końca składania ofert: wtorek 2018-01-16 godz. 11:00
Szczegółowa informacja:

Golub-Dobrzyń dnia 04.01.2018 roku

ZDP.2410.3.2018                                               

 

 

Zapytanie ofertowe

 na zamówienie pn.

” Dostawa środków czystości”

 

I.    Zamawiający:

       Zarząd Dróg Powiatowych

       ul. PTTK 11, 87–400 Golub-Dobrzyń

       tel.: 56 683 22 86 fax: 56 683 22 86 e-mail: zdp@golub-dobrzyn.com.pl

      strona internetowa: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

      NIP: 503–00–35–477 REGON: 340310272

 

II.   Przedmiot zamówienia:

       Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości określonych w

       specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do Zarządu Dróg

       Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń.

 

III. Wymagania stawiane Wykonawcy:

     1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

         wykonania zamówienia.

     2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

         zamówienia

 

IV. Kryteria oceny ofert: o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:

                                                  cena – 100%.

 

V.  Wymagane warunki dostawy:

       1. Dostawa do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 na koszt

           Dostawcy.

      2.  Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.02.2018 r. do dnia 31-01-2019 roku,

      3.  Dostawy realizowane będą w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania

           przez Zamawiającego na daną cześć zamówienia.

     4.   Forma płatności: przelew na rachunek bankowy Dostawcy na podstawie faktury

           wystawionej  przez Dostawcę, w terminie 30 dni  od dnia jej doręczenia

           Zamawiającemu.

     5.   Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy

           stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

VI.   Oferta winna zawierać:

       Należy złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z cenami jednostkowymi                                      

       określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 oraz nr 2) i z

       oświadczeniami (zał. nr 4 i zał. nr 5).

 

VII  . Miejsce oraz termin składania ofert:

     1.  Ofertę należy złożyć  osobiści bądź przesłać pocztą w zamkniętej kopercie do siedziby

          Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 , pokój nr 1, do

          dnia 16.01.2018 r. do godz. 11:00.

      2Kopertę należy opisać w  podany sposób: „Oferta na dostawę środków czystości” 

      3.  Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie

           będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

      4.  Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16.01.2018r. godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego pokój

            nr 5.

 

  Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

  - Beata Zarębska- referent ds. administracyjno-pracowniczych tel.: 56 682 22 86.

 

Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:                                                                      

1.     Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego                                            

2.  .  Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.                                               

3.     Projekt umowy- załącznik nr 3

4.     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4

5.     Oświadczenie o akceptacji warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5

 

 

                                                                                                  Dyrektor

                                                                                     Zarządu Dróg Powiatowych

 

                                                                04.01.2018 r.  /-/  Mariusz Trojanowski

                                                                    ..........................................................

                                                                                       data i podpis zatwierdzającego

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2018-01-04 15:29
Załączniki:
Informacja z sesji otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2018-01-16 17:05
Typ zdarzenia: informacja
Szczegółowa informacja:

Treść dostępna jest w pliku poniżej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2018-01-16 17:07
Załączniki:
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2018-01-18 09:45
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

Treść ogłoszenia dostępna jest w plikach poniżej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2018-01-18 09:47
Załączniki:
[drukuj]