Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Komisje Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z Sesji Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z posiedzenia Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Informacje o środowisku
- Zarządzenia Starosty
- Transmisje sesji on-line
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Treść strony
Informacja o udzieleniu zamówienia
Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) Zamawiający – Powiat Golubsko-Dobrzyński, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń informuje, że w dniu 27.08.2020 r. zawarto umowę o wykonanie zamówienia pn. Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”.
Umowę zawarto z firmą Kombit Plus Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań na kwotę 206.209,50 zł brutto.
Zamówienie jest realizowane w związku z projektem „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014–2020, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Postepowanie wyłączone ze stosowania przepisów Pzp z art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.).
Zamawiający prowadził postępowanie na platformie Opennexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/368706
Metryka
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2020-08-31 08:10