Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Komisje Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z Sesji Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z posiedzenia Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Informacje o środowisku
- Zarządzenia Starosty
- Transmisje sesji on-line
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | dzień: 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Treść strony
Bezpłatna infolinia konsumencka:
801 440 220 / 222 66 76 76
Czynna w dni powszednie w godz. 8:00-18:00
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Kinga Pasternak
Starostwo Powiatowe
ul. Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń
tel. 56-683-53-80 wewnętrzny 47 lub 56-683-53-81 wewnętrzny 47
Rzecznik przyjmuje w pokoju numer S8 na parterze.
e-mail: rzecznik@bip.golub-dobrzyn.com.pl
Do zadań Rzecznika należy:
1. Z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów stosunek pracy nawiązuje Starosta.
2. Rzecznik Konsumentów jest bezpośrednio podporządkowany Staroście.
3. Rzecznik Konsumentów jest organizacyjnie wyodrębniony w strukturze Starostwa.
4. Do zadań Rzecznika Konsumentów w szczególności należy:
1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumenta;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwą miejscowo delegaturą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
6) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.