Odnośniki
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
-
Ważne strony
- Komisje Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z Sesji Rady Powiatu - kadencja 2018-2023
- Uchwały Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Protokoły z posiedzenia Zarządu Powiatu - kadencja 2018-2023
- Informacje o środowisku
- Zarządzenia Starosty
- Transmisje sesji on-line
-
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Treść strony
Informacja o udzieleniu zamówienia
Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) Zamawiający – Powiat Golubsko-Dobrzyński, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń informuje, że w dniu 20.08.2020 r. zawarto umowy o wykonanie zamówienia pn. Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach projektu pn. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19".
Zamówień częściowych udzielono następującym firmom:
1. PPH „PARYS” Sp. z o.o, ul. Anny Walentynowicz 1, 20-328 Lublin za kwotę 1 189,88 zł brutto.
2. ARCHEM Sp. z o.o, ul. Łany ul. Wesoła 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski za kwotę 6 376,17 zł brutto, w tym na:
a) zakup i dostawę rękawic nitrylowych w rozmiarze „S” „M” i „L” w wysokości 4 407,00 złotych brutto (słownie złotych: cztery tysiące czterysta siedem złotych),
b) zakup i dostawę masek chirurgicznych jednorazowego użytku w wysokości 1 969,17 złotych brutto (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 17/100)
Zamówienie jest realizowane w związku z projektem „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014–2020, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Postepowanie wyłączone ze stosowania przepisów Pzp z art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.).
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie zapytania ofertowego na platformie Opennexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/369338
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Nowak
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2020-08-24 23:17
- zmodyfikował: Marcin Nowakostatnia modyfikacja: 2020-08-24 23:17