Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dziennik Ustaw RP
  • Monitor Polski
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza E-Puap
  • Rządowe Centrum Legislacji
  • e-budownictwo

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 400 ust. 7 oraz art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20.07.2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2625 z późn. zm., zwana dalej Prawo wodne) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie zawiadamia i podaje do publicznej wiadomości informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę urządzenia wodnego – rowu melioracyjnego polegającą na wykonaniu wylotu kanalizacji deszczowej na działce o numerze ewidencyjnym 114/1 obręb 18 Sokoligóra, gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński oraz na usługę wodną polegającą na odprowadzaniu oczyszczonych wód opadowych lub roztopowych do urządzenia wodnego rowu melioracyjnego na działkach o numerach ewidencyjnych 114/1, 273/1, 273/2, 86, 85/1 obręb 18 Sokoligóra, gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Wnioskodawca: SIM NOWY DOM Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 9, 87-200 Wąbrzeźno; Data złożenia wniosku: 12 grudnia 2022 r. Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm., zwana dalej K.p.a.), w celu zapewnienia Stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym informuję, ze Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Zarządzie Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, po uprzednim e-mailowym (sandra.kuradczyk@wody.gov.pl lub zz-torun@wody.gov.pl powołując się na znak sprawy: GD.ZUZ.5.4210.421.2022.SK) uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski oraz uzyskać wyjaśnienia w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia. Ponadto, informuję, że organ zgromadził dowody do wydania orzeczenia w sprawie. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia. Na podstawie art. 12 § 1 i art. 14 § 1a i 1d K.p.a. Sprawy należy prowadzić i załatwiać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej. Pisma utrwalone w postaci papierowej opatruje się podpisem własnoręcznym. Pisma utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym lub kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną organu administracji publicznej ze wskazaniem w treści pisma osoby opatrującej pismo pieczęcią. Pisma kierowane do organów administracji publicznej (z podaniem znaku sprawy) mogą być sporządzane na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej. Do opatrywania ich podpisami i pieczęciami stosuje się przepisy 14 § 1a i 1b K.p.a.

Pełna treść obwieszczenia dostępna jest w pliku poniżej.

Metryka

  • opublikował: Marcin Nowak
    data publikacji: 2023-03-07 15:12

Obwieszczenie

Metryka

  • opublikował: Marcin Nowak
    data publikacji: 2023-03-07 15:12

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1685
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-03-07 15:13:16