Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
„Sukcesywny zakup znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2019 roku”
data opublikowania zdarzenia: 2019-04-24 21:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-04-24
Data końca składania ofert: wtorek 2019-05-14 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

I.  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO         

Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu     

ul. PTTK11; 87-400 Golub-Dobrzyń     

NIP:503-003-54-77     

e-mail: zdp@golub-dobrzyn.com.pl     

tel./faks()-56) 683-22-86     

godziny urzędowania- od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00  

 II.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

 1. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu z dnia 18 stycznia 2018r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto.    

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą znaków drogowych średniej wielkości z blachy ocynkowanej pokrytej folią II generacji z kompletem objemek mocujących. 

2. Wszystkie znaki i elementy bezpieczeństwa ruchu muszą posiadać obowiązujące znaki bezpieczeństwa oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atest oraz muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

3. Każda zamówiona ilość towaru będzie dostarczona do siedziby zamawiającego w ciągu 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub innym terminie wskazanym w zamówieniu. Koszty dostawy, zwrotu lub wymiany pokrywa dostawca. Zamówienia będą przesyłane pocztą elektroniczną. 

4. Dostawca udziela zamawiającemu 60- miesięcznej gwarancji na zakupiony towar. 

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupienia mniejszej ilości niż przewidziana została w zapytaniu ofertowym. 

6. Termin ważności oferty 30 dni. 

7. Oświadczam, że zapoznałem się z pozostałymi warunkami zawartymi we wzorze umowy i nie wnoszę do niej zastrzeżeń.

Ogłoszenie wraz z załącznikami dostępne są w plikach.

Prosimy o załączenie skanów załączników w pozycji uwagi wraz z formularzem ofertowym.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

 

Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Opennexus pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/219461

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-04-24 21:36
[drukuj]