Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Zapytanie ofertowe na „Dostawa 300 Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Golubiu-Dobrzyniu w sezonie zimowym 2017/2018”.
data opublikowania zdarzenia: 2017-08-23
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2017-08-23
Data końca składania ofert: piątek 2017-09-08 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

ul. PTTK 11

87-400 Golub-Dobrzyń

_______________________________________________________________________

                                                                                 Golub-Dobrzyń, 23.08.2017 r.

ZDP.2410.12.2017

 

Zapytanie ofertowe

 

na Dostawa 300 Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Golubiu-Dobrzyniu w sezonie zimowym 2017/2018”.

 

1.Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 

Zarząd Dróg Powiatowych, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń

tel. 56/683 22 86; faks: 56/ 683 22 86

e-mail: zdp@golub-dobrzyn.com.pl

 

2. Tryb zamówienia:

 

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30.000 EURO- w niniejszym przetargu nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

Postępowanie prowadzone zgodnie z Uchwałą nr 121/292/14 Zarządu Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego z dnia 24 lipca, 2014r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto.

 

3. Przedmiot zamówienia:

 

Zakup wraz z dostawą soli drogowej „DR” luzem z antyzbrylaczem (zawartość  antyzbrylacza  25÷40 mg/kg ) do mieszania z piaskiem w celu zwalczania śliskości na drogach powiatowych powiatu golubsko- dobrzyńskiego w szacunkowej ilości do 300 Mg na plac Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu – Dobrzyniu przy ul. PTTK 11.

 

4. Wymagania:

 

Sól stanowiąca przedmiot zamówienia winna spełniać wymagania określone w normie PN-86/C- 84081/02 Sól (chlorek sodowy) i musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać dopuszczenie lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania (atest, aktualne świadectwo dopuszczenia lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania na drogach na terenie kraju.

Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną, na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie.

Forma dostawy sól luzem bez opakowań.

Przyjęta ilość soli drogowej jest szacunkowa i uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Powyższa ilość dostaw może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania maksymalnej ilości dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia.

W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego sól przed rozładunkiem i po rozładunku, oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materiału. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość soli w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia. 

Oferta winna być złożona zgodnie ze wzorem, na formularzu Zamawiającego załączonym do niniejszego zapytania ofertowego i warunkami określonymi w w/w dokumencie.

 

Sól drogowa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 o parametrach soli typu DR. Na potwierdzenie Wykonawca załączy do oferty świadectwo, jakości (aktualną opinię techniczną) oferowanej soli, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów potwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości.

 

 

5. Cena obejmuje koszt dostarczenia i rozładunku soli drogowej DR (transport i

    materiał) na składowisko w ZDP w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11

 

6. Termin realizacji zamówienia:

 

    a) Zastrzega się dostawę -100 ton soli w terminie do 29 września 2017 r.

    b) Następne dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą

        realizowane w ilości 25 ton jednorazowo po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania

        faksem lub e-mailem przez Zamawiającego w terminie nie później niż 3 dni od

        zgłoszenia.

 

7. Kryteria oceny ofert: o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:

                                     cena oferty – 100 %

 

8. Miejsce oraz termin składania ofert:

 

  • Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w GolubiuDobrzyniu, ul. PTTK 11 Sekretariat pok. Nr 1, faksem na nr 56 683 22 86 lub emailem:
  • zdp@golubdobrzyn.com.pl
  • do dnia 08.09.2017 r. o godz. 10:00.

 

9.  Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

 

Uprawnionymi do kontaktów w sprawie udzielania informacji merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu Mariusz Trojanowski – tel. 516 188 709

 

Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

                                                                                               Dyrektor

                                                                                   Zarządu Dróg Powiatowych

 

                                                                22.08.2017 r. /-/ Mariusz Trojanowski

                                                                    ..........................................................

                      data i podpis Zamawiającego

 

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Formularz oferty- załącznik nr 1

2. Istotne postanowienia umowy- załączniki nr 2

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Bartłomiej Arentowicz
    data dodania: 2017-08-23 13:39
Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2017-09-11 08:40
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

Szczegółowe informacje w załączniku.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Bartłomiej Arentowicz
    data dodania: 2017-09-11 08:44
Załączniki:
[drukuj]