BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

  • Menu przedmiotowe »
  • Starostwo Powiatowe »
  • Wydziały i Biura Starostwa »
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów »
  • Rzecznik radzi »
  • - Zachowanie przydzielonego numeru w sieci telefonicznej tego samego operatora przy zmianie miejsca zamieszkania »
ZACHOWANIE PRZYDZIELONEGO NUMERU W SIECI TELEFONICZNEJ TEGO SAMEGO OPERATORA PRZY ZMIANIE MIEJSCA ZAMIESZKANIA. Przy chęci uzyskania takiej usługi, Konsumnet powinien wystąpić do usługodawcy z pisemnym wnioskiem. Wniosek powinien być rozpatrzony w terminie 21 dni od dnia jego doręczenia usługodawcy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku powinien on być zrealizowany a Konsumnet pisemnie powiadomiony o tej decyzji oraz o terminie uruchomienia zachowanego numeru w nowej lokalizacji. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku Konsumnet powinien być pisemnie powiadomiony o odmowie zachowania przydzielonego numeru, wraz z podaniem uzasadnienia i pouczeniem o prawie odwołania się. Z tym że odmowa może być wydana jedynie w trzech przypadkach: 1. z powodu braku możliwości technicznych, ale fakt ten musi być potwierdzony decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty 2. gdy nowa lokalizacja Konsumenta znajduje się w zupełnie innej strefie numeracyjnej niż dotychczasowa 3. gdy nowa lokalizacja abonenta znajduje się poza siecią telekomunikacyjną operatora publicznej sieci telefonicznej obsługującego zakończenie sieci abonenta.
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2005-08-05 13:06
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-06 12:28:11
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net