Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dziennik Ustaw RP
  • Monitor Polski
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza E-Puap
  • Rządowe Centrum Legislacji
  • e-budownictwo

Kalendarium

« poprzedni miesiąclipiec 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

ZACHOWANIE PRZYDZIELONEGO NUMERU W SIECI TELEFONICZNEJ TEGO SAMEGO OPERATORA PRZY ZMIANIE MIEJSCA ZAMIESZKANIA. Przy chęci uzyskania takiej usługi, Konsumnet powinien wystąpić do usługodawcy z pisemnym wnioskiem. Wniosek powinien być rozpatrzony w terminie 21 dni od dnia jego doręczenia usługodawcy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku powinien on być zrealizowany a Konsumnet pisemnie powiadomiony o tej decyzji oraz o terminie uruchomienia zachowanego numeru w nowej lokalizacji. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku Konsumnet powinien być pisemnie powiadomiony o odmowie zachowania przydzielonego numeru, wraz z podaniem uzasadnienia i pouczeniem o prawie odwołania się. Z tym że odmowa może być wydana jedynie w trzech przypadkach: 1. z powodu braku możliwości technicznych, ale fakt ten musi być potwierdzony decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty 2. gdy nowa lokalizacja Konsumenta znajduje się w zupełnie innej strefie numeracyjnej niż dotychczasowa 3. gdy nowa lokalizacja abonenta znajduje się poza siecią telekomunikacyjną operatora publicznej sieci telefonicznej obsługującego zakończenie sieci abonenta.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2005-08-05 13:06

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 33152
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2005-08-05 13:06:22