Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dziennik Ustaw RP
  • Monitor Polski
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza E-Puap
  • Rządowe Centrum Legislacji
  • e-budownictwo

Kalendarium

« poprzedni miesiąclipiec 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

KARTA GWARANCYJNA jest dokumentem, świadczącym o tym, że zawarliśmy z gwarantem umowę oraz że w ramach tej umowy udziela on nam gwarancji jakości na warunkach określonych w postanowieniach karty gwarancyjnej. Gwarancja nie jest obowiązkowa dla żadnej ze stron, tzn. ani producent nie musi udzielić gwarancji konsumentowi, ani konsument nie musi z niej korzystać, jeśli rzecz okaże się wadliwa. Gwarancja: - obowiązuje przez okres wyznaczony przez gwaranta - jest to opracowany przez gwaranta zbiór zasad postępowania, praw i obowiązków zarówno konsumenta, jak i gwaranta Korzystając z gwarancji konsument zwraca się z reklamacją do osoby, która jest wymieniona w karcie gwarancyjnej (najczęściej jest to punkt serwisowy) i nie może żądać innego sosobu załatwienia reklamacji, niż zapisano to w warunkach gwarancji. Właśnie dlatego należy uważnie czytać postanowienia karty gwarancyjnej.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2005-08-05 13:03

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 27658
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2005-08-05 13:03:11