Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2017 Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum” ...
data opublikowania zdarzenia: 2017-05-23 15:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2017-05-23
Data końca składania ofert: czwartek 2017-06-01 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2017

 

Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej

9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych

 

I. ZAMAWIAJĄCY

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1

87-400 Golub-Dobrzyń

tel. 56 683 54 76 fax 56 682 03 91

e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl, pcprgd-rodzina@golub-dobrzyn.com.pl

strona internetowa: www.pcpr.golub-dobrzyn.com.pl

REGON 871 134 370 NIP 878 159 69 30

 

II. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
  2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
    1. w zakresie procedur – Monika Skóra: w dni robocze w godzinach pracy powiatowego centrum pomocy rodzinie, tj. od 07:00 do 15:00, tel. 56 683 54 76; e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl
    2. w sprawach merytorycznych – Monika Skóra: w dni robocze w godzinach pracy powiatowego centrum pomocy rodzinie, tj. od 07:00 do 15:00, tel. 56 683 54 76; e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl

 

 

III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt 8 ustawy.
  2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

IV. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

63511000-4 Organizacja wycieczek,

63500000-4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

55100000-1 Usługi hotelarskie,

55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60172000-4. Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

        80500000-9 Usługi szkoleniowe

 

V. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej  9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych. Celem wyjazdu edukacyjnego jest wzmocnienie więzi uczuciowej pomiędzy członkami rodzin, trenowanie umiejętności społecznych i kompetencji opiekuńczych a także obserwacja rzeczywistych relacji panujących pomiędzy rodzicami i dziećmi, promowanie właściwego modelu życia rodziny oraz podnoszenie świadomości na temat problemów społecznych.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wyjazdu edukacyjnego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, które zostały określone w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalnosci wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumencie zasadami.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania
    w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

VI. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: wakacje 2017
    w przewidywanym okresie od 26.06.2017 r. do 30.08.2017 r.
  2. Miejsce : Miejscowości nadmorskie np.: Ustronie Morskie, Mielno, Łeba, Władysławowo, Darłowo, Świnoujście, Międzyzdroje, Międzywodzie, Ustka, Jarosławiec, Dąbki, Dźwirzyno, Jastrzębia Góra- odległość do morza do 500m.

 

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnianie winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia.
  2. Warunek w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień:

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  1. Warunek w zakresie doświadczenia:

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym potwierdzi posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia co najmniej dwóch usług zorganizowania i przeprowadzenia kilkudniowych wyjazdów dla dzieci i młodzieży (co najmniej dwa zorganizowane i przeprowadzone wyjazdy).

 

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

 

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże spełnianie warunku następująco:

Wykonawca winien dysponować co najmniej:

a) 1 psychologiem posiadającym uprawnienia do przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla dzieci i dorosłych z min. trzyletnim doświadczeniem i stażem pracy,

b) 1 pedagogiem posiadającym uprawnienia do przeprowadzenia zajęć z zakresu doskonalenia umiejętności opiekuńczo – wychowawczych dla rodziców z min. trzyletnim doświadczeniem i stażem pracy,

c)  1 osobą pełniącą funkcję opiekuna grupy- zajmuje się sprawami organizacyjnymi,

d) 2 animatorów do opieki nad dziećmi w czasie wyjazdu. Wymagania:  wykształcenie pedagogiczne, umiejętność pracy z dziećmi oraz udokumentowane doświadczenie w animacji czasu wolnego dzieci, doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla dzieci,  znajomość gier i zabaw edukacyjnych, dynamizm w działaniu oraz kreatywność, pogodne usposobienie i komunikatywność

 

 

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału
w postępowaniu. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć zobowiązania do udostępnienia ww. osób, jeśli będą one udostępniane przez podmiot trzeci.

 

  1. Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.

 

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału
w postępowaniu.

 

  1. Oprócz oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
  • Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
  • Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
  • Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy;
  • Oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz oświadczenia o niezaleganiu
    z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów wystawionych przez właściwe ograny potwierdzające powyższe okoliczności);
  • programu i harmonogramu zajęć terapeutycznych dla dzieci i zajęć z zakresu doskonalenia umiejętności opiekuńczo – wychowawczych dla rodziców
  • informację o miejscowości oraz nazwie ośrodka gdzie będzie zorganizowany 5 dniowy wyjazd terapeutyczny wraz z danymi kontaktowymi do tego ośrodka,
  • informację dotyczące trwania wyjazdu (w tym planowana godzina wyjazdu i powrotu), warunków zakwaterowania,
  • harmonogram turystycznowypoczynkowy;

6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego (przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) winny być aktualne na dzień ich złożenia oraz winny potwierdzać spełnianie warunków w okresie od terminu wyznaczonego jako dzień składania ofert do dnia złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego.

7. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający może zażąda przedłożenia następujących dokumentów potwierdzających wykonanie usług, o których mowa w Rozdziale VII pkt 3 Zapytania ofertowego

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto – waga 40%

b) ilość planowanych zajęć dla dzieci i rodziców w czasie wolnym – waga 50%,

c) Integracja zawodowa lub społeczna – waga 10%.

 

Ocena dokonywana będzie przez Zamawiającego przy założeniu, że oferta nieodrzucona, zawierająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych wskazanych kryteriów oceny ofert jest ofertą najkorzystniejszą.

 

IX. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

1. Zamawiający przyzna punkty wg. poniższych zasad:

 

  1. CENA OFERTY BRUTTO

Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru:

     

P – łączna ocena oferty

 

            najniższa oferowana cena

P =    ________________________  x 100 pkt x 40%

                      cena badanej oferty

 

  1. ILOŚĆ PLANOWANYCH ZAJĘC DLA DZIECI I RODZICOW W CZASIE WOLNYM:

W ramach przedmiotowego kryterium ocenie będzie podlegać załączony przez Wykonawcę harmonogram turystyczno-wypoczynkowy, który winien zawierać określenie przewidywanych i planowanych zajęć organizowanych w czasie wolnym dla dzieci i rodziców (przewidywane formy winny obejmować spędzanie wolnego czasu rodziców wraz z dziećmi):

 

 

 

 

Lp.

Ilość przewidywanych planowanych zajęć dla dzieci i rodziców w czasie wolnym

Liczba przyznanych punktów:

1.

2 różne formy zajęć

10

2.

3 różne formy zajęć

20

3.

4 różne formy zajęć

30

4.

5 różnych form zajęć

40

5.

6 i  więcej różnych form zajęć

50

 

W przypadku niezłożenia w ofercie przedmiotowego harmonogramu Wykonawca otrzyma w ramach niniejszego kryterium 0 punktów .

 

c) INTEGRACJA ZAWODOWA LUB SPOŁECZNA

W ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie oceniał ofertę pod kątem tego czy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia prowadzi działalność, która obejmuje społeczną lub zawodową integrację osób będących członkami następujących grup społecznych:

 1)  osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.) lub

2)  bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868) lub

3)  osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem lub

4)  osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 546 i 960) lub

5)  osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U.
z 2016 r. poz. 930)

W przypadku, w którym Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia prowadzi działalność, która obejmuje integrację co najmniej jednej z ww. grup społecznych Zamawiający przyzna 10 pkt.

W przypadku, w którym Wykonawca takiej działalności nie prowadzi wówczas Zamawiający przyzna
0 pkt w przedmiotowym kryterium.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w warunku przez cały okres realizacji zamówienia. Stwierdzenie przez Zamawiającego braku prowadzenia zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie działalności z zakresu integracji zawodowej lub społecznej może zostać uznane za naruszenie zapisów umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz skutkować odpowiedzialnością Wykonawcy za ww. naruszenia postanowień zawartej umowy na podstawie odpowiednich zastrzeżeń umownych.

 

Informację o prowadzeniu ww. działalności Wykonawca wskazuje w treści oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższy bilans ceny
i pozostałych kryteriów oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 3.

3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach (jedna w drugiej) w KANCELARII (piętro) w siedzibie Zamawiającego (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1, 87-400 Golub-Dobrzyń)  w terminie do dnia 01.06.2017 r. do godz. 10:00
    1) Kopertę zewnętrzną należy zaadresować jak niżej:

  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1

                                                  87-400 Golub-Dobrzyń

Oferta w postępowaniu na wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego

z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu partnerskiego

pn. „Rodzina w Centrum”,

nie otwierać przed 01.06.2017 roku przed godz.10:15

 

2) Kopertę wewnętrzną należy zaadresować jak w pkt 1) oraz wskazać oznaczenie Wykonawcy składającego ofertę.

3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.

4) Wykonawca na wniosek otrzyma potwierdzenie złożenia oferty.

5) Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie bez otwierania zwrócona Wykonawcy.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2017 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego  przy ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1, 87-400 Golub-Dobrzyń. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego wniosek, informację z sesji otwarcia.
  2. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub
    w ofercie są inne błędy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków
    w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.   

 

XI. INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY, TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:

  1. Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
  2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy stanowi Załącznik nr 4  do niniejszego Zapytania ofertowego).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w stosunku do treści niniejszej oferty w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
  5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  6. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający
    i Wykonawcy przekazują, osobiście, faksem, pocztą lub drogą elektroniczną.

 

XII. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

W postępowaniu nie mogą brać udział podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Oferent jest zobowiązany do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego. Podmioty które nie złożą oświadczenia będą wezwane do jego uzupełnienia. W przypadku nie uzupełnienia w/w oświadczenia oferty tych Wykonawców nie będą brane pod uwagę.

 

XIII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie uwzględniana w postępowaniu przy ocenie
    i badaniu. Wezwanie do uzupełnienia dokumentu nastąpi jednokrotnie na etapie wstępnej oceny ofert złożonych w postępowaniu oraz odrębne wezwanie podczas oceny dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 Zapytania ofertowego.
  2. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów może obejmować:
  1. Wezwanie do uzupełnienia w przypadku złożenia niekompletnych dokumentów
  2. Wezwanie do złożenia dokumentów jeśli nie zostały one złożone
  3. Wezwanie do poprawienia dokumentów jeżeli zawierają one błędy.
  1. Zamawiający wzywa do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, w którym Wykonawca nie przedłożył tego dokumentu w ofercie lub przedłożony w ofercie dokument zawiera wady (wadliwe pełnomocnictwo).
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień
    w zakresie treści złożonych przez nich ofert.
  3. Zamawiający nie rozpatruje oferty w stosunku do której podczas badania i oceny stwierdzi występowanie następujących okoliczności:
  1. Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,
  4. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
  5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  6. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  1. Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługuje prawo do skorzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianej przez ustawę Pzp z uwagi na fakt wyłączenia niniejszego postępowania z zakresu przedmiotowego tej ustawy.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać odpowiednie dane w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca wykonujący zamówienie przy pomocy podwykonawców odpowiada za ich działania jak za własne wobec Zamawiającego.
  4. Zamawiający zastrzega prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów, których poprawa nie zmienia treści oferty oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe).
  5. Wykonawca w celu wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.
  6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  7. Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego winien załączyć stosowne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia mu odpowiednich zasobów, na które powołuje się Wykonawca w ofercie.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 3– Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – Wzór umowy

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2017-05-23 15:19
Załączniki:
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2017 Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum” ..
data opublikowania zdarzenia: 2017-06-14 14:40
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

Treść ogłoszenia o wyborze oferty dostępna jest w pliku poniżej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2017-06-14 14:41
Załączniki:
[drukuj]