Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO w GOLUBIU-DOBRZYNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: serwis.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych
data opublikowania zdarzenia: 2017-04-27 14:50
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2017-04-27
Data końca składania ofert: piątek 2017-05-12 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

Golub-Dobrzyń, dnia 27.04.2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych 

I. Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1
87-400 Golub-Dobrzyń

II. Przedmiot i termin realizacji zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na organizacji dwóch jednodniowych spotkań dot. rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych w powiecie golubsko-dobrzyńskim w ramach projektu „Rodzina 
w Centrum” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne Społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych 
i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.
2.Terminy realizacji: 
- I spotkanie- 30.05.2017 r. w przewidzianych godzinach od 10:00 do 15:00,
- II spotkanie- 01.12.2017 r. w przewidzianych godzinach od 10:00 do 15:00.

3. Liczba uczestników- 50 osób uczestniczących w 1 spotkaniu (2 spotkania po 50 osób).
III. Opis  przedmiotu zamówienia: 

Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1. zapewnienie klimatyzowanej sali umożliwiającej swobodne poruszanie się i umożliwienie wykonania części artystycznej (występu przygotowanego przez dodatkową grupę uczniów 
i innych osób niepełnosprawnych), obiekt wolny od barier architektonicznych.
2. Zapewnienie sprzętu  umożliwiającego wykonanie  prezentacji podczas  przeprowadzania 
   spotkania w tym: nagłośnienie, ekran projekcyjny, rzutnik.
3. zapewnienie cateringu:
3.1. Serwis kawowy na godz. 10:00
a) ciepłe napoje- kawa i herbata min. 0,5l/os., woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5l/os., cukier w saszetkach, plasterki cytryny do herbaty, mleko do kawy- w formie  bufetu, 
b) dwa  rodzaje ciast (np. sernik, jabłecznik- dla 1 uczestnika 2 porcje).
3.2. Obiad około godz. 12:30, w tym:
- zupa- rosół z makaronem, 1 porcja/os., 
- ziemniaki  gotowane/opiekane- 1 porcja/os., 
- bukiet surówek (dwa rodzaje) 1 porcja/os., sos- ilość  wystarczająca  dla  uczestników, 
- danie  mięsne (dwa  rodzaje dla 1 osoby np. filet z  piersi kurczaka,  devolai z serem, 
- kompot, sok- min. 0,5l/os.
IV. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, podając cenę za realizację dwóch jednodniowych
spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych
a. osobiście w siedzibie:
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Golubiu-Dobrzyniu w Golubiu-Dobrzyniu
b. przesłać drogą pocztową na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1
87-400 Golub-Dobrzyń

c. droga e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl
d. tel. kontaktowy: 56 683-54-76, tel. fax: 56 682 03 91

2. Oferty  należy składać w  nieprzekraczalnym terminie do  12.05.2017 r. do  godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu do PCPR w Golubiu-Dobrzyniu). Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.05.2017 roku o godzinie 10:05. Podczas otwierania ofert zamawiający odczyta imię 
i nazwisko, nazwę (firmę)  oraz adres  (siedzibę) wykonawcy, którego  oferta jest otwierana, 
a także informacje dotyczące ceny ofert. 
 Odpowiadając na nasze zaproszenie prosimy uwzględnić/dołączyć:
- Oświadczenie o posiadaniu zasobów finansowych i merytorycznych właściwych do wykonania zamówienia
-  cenę z podaniem    
Wartość netto …………………….zł
Podatek VAT …………………….zł
Wartość brutto ……………………zł
Informujemy, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Oceny ofert dokona się 
w oparciu o cenę – 100%. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Osoba  do kontaktu: Kierownik PCPR Pani Małgorzata Badźmirowska (56) 683-54-76.  


 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2017-04-27 14:45
Załączniki:
[drukuj]