Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Kalendarium

«marzec 2017»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
678910dzień: 1112
13141516171819
2021222324dzień: 2526
dzień: 2728293031

Najbliższe wydarzenia

  • 2017-03-25 50. Rajd Pieszy p.n. „Topienie Marzanny” /Ciechocin - Golub-Dobrzyń/
  • 2017-03-27 Festiwal Piosenki Dzieci i Młodzieży „Panie Janie” /zamek golubski/
  • 2017-04-13 Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy Historycznej /zamek golubski/
  • 2017-04-21 Konkurs „Polska-Szwecja między rywalizacją a współpracą” /zamek golubski/
  • 2017-05-01 Majówka /powiat/

Nawigacja

Treść strony

Nr OKRLZP.3421-10/08

                                    Golub-Dobrzyń, 2008-12-30
 
OGŁOSZENIE   O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
dot.: Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.
Nr sprawy: OKRLZP.3421-10/08
 
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji w I części zamówienia – materiały biurowe, najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
„NEO- SYSTEM”
87-300 Brodnica
ul. Podgórna 80 b
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza cenowo.
Kryterium oceny wyboru oferty : cena 100%
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji w II części zamówienia – materiały eksploatacyjne, komputerowe najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
MULTI spółka jawna B. Grzybowska T. Siekierski
87-300 Brodnica
ul. Strzelecka 6
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza cenowo.
Kryterium oceny wyboru oferty : cena 100%
 
2. W postępowaniu złożono następujące oferty:
 

Lp.
Nazwa i adres oferenta
Cena ofertowa brutto
Liczba
otrzymanych punktów
1
MULTI spólka jawna B.Grzybowska T.Siekierski
87-300 Brodnica
ul. Strzelecka 6
 
I cz.- 24 996,35 zł  
II cz.- 21 380,42 zł
 
   96.59 pkt.
   100 pkt
2
P.W.MULTIKOM
Adam Papierski
ul. Fabryczna 15
85-741 Bydgoszcz
 
I cz. ___________
II cz. 22 104,64 zł
 
 
   96.72 pkt.
3
„NEO- SYSTEM”
87-300 Brodnica
ul. Podgórna 80 b
 
I cz.  24 143,50 zł
II cz. 22 441,53 zł
 
 100 pkt.
 95.27 pkt.
 
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-12-30 15:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2008-12-30 15:00

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1570
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2008-12-30 15:01

Starostwo Powiatowe

NIP: 878 15 47 305
REGON: 871 124 213

Rachunek bieżący: 57 9551 0002 0105 2126 2000 0001
Jednostka budżetowa: 73 9551 0002 0105 2126 2000 0004
Opłaty ewidencyjne: 78 9551 0002 0105 2126 2000 0011
Opłata skarbowa/pełnomocnictwo za pozwolenie wodnoprawne:
35 9551 0002 0100 2219 2000 0001

Dane kontaktowe

tel. 56 683 53 80

lub 56 683 53 81

fax: 56 475 61 11

e-mail: starosta.cgd@powiatypolskie.pl

bip@bip.golub-dobrzyn.com.pl

Godziny urzędowania

pn-pt 7.30-15.30

Starosta i Wicestarosta przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy wtorek w godz. od 8:00 do godz. 15:30. Pozostali pracownicy – codziennie w godzinach pracy Starostwa. Starosta, Wicestarosta, Sekretarz lub Kierownicy Wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji we wtorki również po godzinach urzędowania, tj. w godzinach od 15.30 do 17.00 wg harmonogramu. Przewodnicząca Rady Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godz. 15.30 - 16.30 w pok. S12 Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 5175009
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-03-23 15:01

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl